loading...
علوم غریبه,طلسمات,دعانویسی,جن,ادعیه,باطل کردن سحر و جادو
مهدی علیزاده بازدید : 99 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
صاحب‌الزمان، مهدی موعود(عج) می‌فرمایند؛

۱. نفع بردن از من در زمان غیبتم مانند نفع بردن از خورشید هنگام پنهان شدنش در پشت ابرهاست و همانا من ایمنی بخش اهل زمین هستم، همچنانکه ستارگان ایمنی بخش اهل آسمانند. (بحارالأنوار، ج ۵۳، ص ۱۸۱)

۲. من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم. (تفسیر نورالثقلین، ج ۲، ص ۳۹۲)

۳. ملعون است، ملعون است کسی که نماز مغربش را به تأخیر بیندازد، تا زمانی که ستارگان آسمان پدیدار شوند. (بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۱۵)

۴. هیچ چیز مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمی‌مالد، پس نماز بگزار و بینی شیطان را به خاک بمال. (بحارالأنوار، ج ۵۳، ص ۱۸۲)
مهدی علیزاده بازدید : 84 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اولاً حیات طولانی امام زمان(علیه السّلام) بر خلاف عادت است نه بر خلاف علّیت. ‏یعنی به طور عادی کسی نمی‌تواند هزار یا ده هزار سال زندگی کند. اما به صورت غیر ‏عادی (خرق عادت) این کار ممکن است‎.‎ ثانیاً اگر بدانیم انسان چیست و بدنش را چه کسی اداره می‌کند، این سؤال اصلاً برای ‏ما مطرح نیست. برای عرفا و حکمای بزرگ چنین سؤال‌هایی اصلاً مطرح نیست‎.‎ بنده یک وقتی به دندانپزشک محترمی مراجعه کردم، او می‌گفت
مهدی علیزاده بازدید : 112 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نخستین سفارش قرآن به خانم ها، رعایت حجاب است که در چند آیه مطرح شده است: در آیه ۳۱ سوره نور، مى‌خوانیم:وَ قُلْ لِلْمُۆْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَکتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التّابِعِینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللّهِ جَمِیعاً أَیُّهَا الْمُۆْمِنُونَ لَعَلَّکمْ تُفْلِحُونَ.

و به زنان با ایمان بگو: چشم هاى خود را [از نگاه هوس آلود ]فروگیرند و دامان خویش را حفظ کنند و زینت خود را به جز آن مقدار که نمایان است، آشکار نسازند و [اطراف ]روسرى هاى خود را بر سینه خود بیفکنند [تا گردن و سینه با آن پوشانده شود ]و زینت خود را آشکار نسازند، مگر براى شوهرانشان یا پدرانشان یا پدرشوهرانشان یا پسرانشان یا پسران همسرشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسرانِ خواهرانشان یا زنانِ هم کیششان یا بردگانشان [= کنیزانشان]، یا افراد سفیه که تمایلى به زن ندارند یا کودکانى که از امور جنسى مربوط به زنان آگاه نیستند، و هنگام راه رفتن، پاهاى خود را به زمین نزنند تا زینتِ پنهانشان دانسته شود [و صداى خلخال که بر پا دارند به گوش رسد ]و اى مۆمنان! همگى به سوى خدا بازگردید تا رستگار شوید.
مهدی علیزاده بازدید : 93 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در هر پنجشنبه ماه شعبان، آسمان‌ها زینت بسته می‌شود، پس فرشتگان به دعا می‌پردازند که پروردگارا! آن‌کس را که در این روز روزه بدارد، ببخشای و دعایش را اجابت فرمای. پس هر کس که در این روز دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت آن یک ‌مرتبه سوره حمد و یکصد مرتبه سوره توحید را بخواند و بعد از نماز نیز یکصد مرتبه صلوات بفرستد،
مهدی علیزاده بازدید : 102 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
چگونه خود را برای ظهور آماده كنیم؟
پاسخ:
این سوال بسیار مهم و در واقع سوال همه‌ی شیعیان و محبین اهل ‌بیت می‌باشد. به نظر می‌رسد اگر ما وظیفه‌ی خود را در زمان و دوران انتظار بدانیم و بدان وظایف عمل كنیم در واقع خود را برای زمان ظهور آماده كرده‌ایم.
«آمادگی برای ظهور مستلزم انتظاری خوب و شایسته است.»
در این نوشتار به صورت كلی و مختصر به چند نمونه از وظایف منتظران حضرت اشاره می‌كنیم. برای مطالعه بیشتر ـ به كتاب‌هایی كه به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌اند كه بعضی از آنها را در این نوشته نام می‌بریم ـ مراجعه فرمایید.
1. شناخت:
یكی از ویژگی‌های منتظر، شناخت و معرفت به امام زمان است نه فقط یادگیری نام‌ها و القاب و تاریخ ولادت و غیبت؛ بلكه معرفت داشتن به ویژگی‌ها و ابعاد وجودی حضرت و اندیشیدن در كلمات و اوامر حضرت و تأمل در حكمت نام‌ها و نشانه‌ها و علائم ظهور و شگفتی ولادت و حیات او، همچنین دانستن سبب و حكمت غیبت پر رمز و راز حضرت كه به یقین وقتی انسان معرفت به این موارد پیدا كرد و اهداف و آرمان‌های او را فهمید خود را برای عملی كردن اهداف امام زمان آماده می‌سازد و خشنودی او را به خشنودی خودش ترجیح می‌دهد و سعی می‌كند سرباز خوبی برای آن حضرت باشد.
از رسول اكرم(ص) حكایت شده:
مهدی علیزاده بازدید : 109 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
برای شب و روز عید مبعث اعمالی از جمله غسل، صلوات بر پیامبر، زیارت امام علی(ع) و در کنار آن نمازی که پاداش ۶۰ سال و روزه‌ای که به اندازه ۷۰سال روزه اجر دارد، ذکر شده است.

به گزارش فارس، بار دیگر نوای «اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ» در غار حرا طنین انداز خواهد شد و آسمان مکه از پرتو نور الهی منور خواهد شد، در این شب بزرگترین حادثه عالم به وقوع پیوست و ختم رسل عبای نبوت را بر تن پوشید و حجت بر تمام عالمیان تمام شد، آری! بی‌جهت نیست که شب مبعث از شب‌های مبارک الهی است و برای آن چند عمل ذکر شده است:
مهدی علیزاده بازدید : 324 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ظرفی پر از آب آماده کنید وسوره شریفه یس را 3بار بر آب بخوانید ودرآخر بگوئید

اللهم بحق سورة یس وما فیها من السر والاسرار والنور والانوار ان تحل عقدة فلان بن فلانة وتبطل عنه كل سحر وعقد وربط وتذهب عنه كل اذى وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله  وسلم

و با آب آن  ظرف هر دوی مرد وزن  غسل نمایند

سپس 3عدد تخم مرغ تازه آبپز شده  پوست کنده آورده

روی اولی بنویسید(والسماء بنیناها بأید وانا لموسعون) مرد بخورد
مهدی علیزاده بازدید : 102 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در روایتی آمده است که ابو بصیر خدمت امام صادق علیه‌السلام رفت و از حضرت پرسید: «آیا کسی از فشار قبر رهایی می‌یابد؟». امام در پاسخ فرمود: «از فشار قبر به خدا پناه می‌برم. فقط عده کمی فشار قبر نمی‌بینند».

فشار قبر

یکی از حوادث مهم عالم قبر، «فشار قبر» است. آن گونه که از برخی روایات استفاده می‌شود، فشار قبر
مهدی علیزاده بازدید : 103 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آیت الله بهجت(ره) می فرمود اگر کسی دلش برای حضرت حجت(عج) تنگ شد به قرآن نگاه کند. نگاه کردن به قرآن، حضرت حجت(عج) و خانه کعبه یک حکم دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله بهجت فومنی شب گذشته در مسجد حجتیه (سوخته تکیه) رشت برگزار شد.

حجت الاسلام علی بهجت فرزند حضرت آیت الله بهجت گفت: آیت الله بهجت(ره) حضرت بقیه الله(عج) را همواره حاضر و ناظر می دید و معتقد بود حضرت حجت(عج) قبل از این که دیگران حرف ایشان را بشوند، کلامشان را می شنوند.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 1,182
  • بازدید کلی : 101,346
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود